Tuesday, November 4, 2008 @ 10:09 AM
Alamak you all. Sorry for the suspense, but the hamsters are not mine.
I wish they were tapi apa kan daya, burung aje saya takut, what more hamsters.


The cages look cute, don't they. If these cages are at my house, confirm saya pasangkan langsir, letak tilam, letak bling bling all over punya. Jangan main-main, if I got hamsters, I make sure my hamsters live in luxury, makan kua-ci 1st class. Chey macam paham. Dah kasi makan 1st class, jangan kencing pancot2 pun 1st class sudah eh.
So, these hamsters are HIS.
(Actually dari 1st picture dah boleh guess, tengok jelah janggut dia)

Si Mr Chef yang masak Spaghetti letak Ice. Alamak, kutuk-kutuk je, but seriously kalau sesiapa nak kahwin ke, organizing a picnic or a gathering, give him a call. Dia punya spaghetti je dah letak ice boleh jadi Chef of the year, cuba kalau one day dia cakap spagheti letak pisang? Tak termakan di buatnya. AHHAHA.

Nak masak pun ada gaya okay.
Kepada puan-puan, tuan-tuan yang interested, he can make a very good husband,
can cook, care for the animals, can dress,
serba-boleh lah dia ini,
email me at chafekaloves@hotmail.com.
Danny, I'm doing you a favour. Lepas NS, terus kahwin.